Translate

5 november 2011

Tja ....


En trevlig helg önskar Grimm och vi andra ..

16 kommentarer:

  1. Vilka fina tänder :)

    Sv: Ja, även jag får plats i buren - fast inte samtidigt som vovvarna :P

    SvaraRadera
  2. Nya smile:-) Svar på din fråga: ja.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Nu kommer vampyren och tar oss,haha...
    SV: Vad bra att du godtog ursäkten..
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  4. Passande bild när det nyss har varit Halloween. Vilka vampyrtänder. =)

    SvaraRadera
  5. De tänderna kan slita sönder maten bra! Snyggt garnityr! Kramiz!

    SvaraRadera
  6. Wow, såna skulle man haft och skrämt ungar med! :)

    SvaraRadera
  7. Smajl! :-)

    Ha ett fint upplopp på denna helg :-)

    SvaraRadera
  8. Rolig bild =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

    SvaraRadera
  9. Ha ha .. vi önskar en trevlig helg tillbaka ;)
    vilken bild :D

    SvaraRadera
  10. Där var han lite grym den kära Grimm

    SvaraRadera
  11. Hoppas du hade en trevlig helg, för det hade jag.
    Såg inte din kommentar förrän nu.

    Mvh

    SvaraRadera
  12. Å vilka vackra och vita tänder vovsen har :)
    Kramen från mig ochIzor♥

    SvaraRadera

♫♪ En riktigt magisk dag önskar jag DIG och vet du, ...¸.•°`♥✿⊱╮

♥ DÄR SATT DJUREN OCH TITTADE
PÅ STJÄRNORNA
AV SAMMA ANLEDNING SOM DE
TITTADE PÅ DEM. ♥

°`♥✿✿⊱╮★♥-♥-♥-✿-✿-♡♡♡---彡☆ ☺ ¸.•°`♥✿⊱╮♥ ♥ ★🌺☀️🙌

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...