Translate

19 november 2012

Nu ..

.. verkar det som att vi äntligen får ett bättre väder.

24 kommentarer:

  1. God morgon. Ser lovande ut på dina bilder. Inget sådant här. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja idag skiner solen jippi. Vackra bilder och ha en skön vecka.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det håller i sig några dagar!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Här är himlen anständigt blå vilket känns skönt. Gårdagen var ju bara så gräsligt grå... Men morgonen var kall så den första halkan fick vi i dag.

    Ha en fin måndag!

    SvaraRadera
  5. Förlåt om jag lurade dig - det var ett sk sponsrat inlägg, men jag vill skriva något vettigt också.... :) Återkommer....

    SvaraRadera
  6. Hej du,,Ja dom är duktiga på att finna svaren ´,de flesta i alla fall.
    Jag har ett gäng bilder som jag varierar min profil med..Haé Kram.

    SvaraRadera
  7. Åhh vilka fina bilder ...
    Hoppas ni mår bra
    Kram Karina och Spöket

    SvaraRadera
  8. Det har gått bra med kattungarna och grannen adopterade dem.

    Kram

    SvaraRadera
  9. Himmel vilken fantastisk himmel!
    :-)

    SvaraRadera
  10. Man blir så glad över att få se solen och en blå himmel! :)

    Sv: Det är inget lamm - det är ett ihjälkört rådjur som blivit lite "frostigt" i pälsen under natten.

    SvaraRadera
  11. Underbara bilder, dimma det är så stämningsfullt.....

    SvaraRadera
  12. Men gud vilka bilder,underbara. Tänk om man hade en sån vacker himmel lite oftare.
    Kramar**

    SvaraRadera
  13. Som du vet så älskar jag solen men...dessvärre ställer den bara till elände under denna årstiden, frost o halka. Så jag är nöjd att den inte kommer just nu...Fast sol o minst 10 plus hade suttit fint! Kramiz

    SvaraRadera
  14. Så vackra bilder :) Älskar den rosa himlen. Här har vi haft det grått varje dag hur länge som helst nu.

    SvaraRadera
  15. Nja ingen sol här idag............

    SvaraRadera
  16. Underbara bilder! Tack för informationen varför solen är röd.kram

    SvaraRadera
  17. Vilka bilder!!! De är ju som målningar :-)
    Jag har knappt suttit vid datorn och ännu mindre läst bloggar på länge men har nu läst i kapp (eller åtminstone sidan ner)på din blogg om allt från kattgräs, orchideer till ekorrar :-)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  18. Sv: Ja, det var nog lite oklart - är det tidigt på morgonen samarbetar inte mina hjärnhalvorna lika bra! :P

    SvaraRadera
  19. Otroligt vackra bilder.
    Nå...fick ni bättre väder?
    Kram!

    SvaraRadera
  20. Vilka otroligt vackra bilder =)
    Ha det så gott ♥

    SvaraRadera
  21. Sv: Ja, man får inte ligga på latsidan!

    Det blir ett påfrestande projekt, men samtidigt roligt eftersom jag kan göra det samtidigt utan att det inverkar på jobbet :)

    SvaraRadera

♫♪ En riktigt magisk dag önskar jag DIG och vet du, ...¸.•°`♥✿⊱╮

♥ DÄR SATT DJUREN OCH TITTADE
PÅ STJÄRNORNA
AV SAMMA ANLEDNING SOM DE
TITTADE PÅ DEM. ♥

°`♥✿✿⊱╮★♥-♥-♥-✿-✿-♡♡♡---彡☆ ☺ ¸.•°`♥✿⊱╮♥ ♥ ★🌺☀️🙌

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...